شناسهٔ خبر: 110316 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس خبر داد؛

اعزام بیش از یک هزار و۳۰۰ زائر به خانه خدا از فرودگاه بین المللی شیراز

اعزام حجاج خوزستانی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از اعزام یک هزار و ۲۸۶ زائر از فرودگاه بین المللی شیراز به سرزمین وحی خبر داد.

 غلامرضا کریم آقائی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس درگفت‌وگو با خبرنگارپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اعزام یک هزار و ۲۸۶ زائر از فرودگاه بین المللی شیراز گفت: با توجه به شرایط و حساسیت هایی که نسبت به انجام عملیات حج وجود دارد همه تلاش خود را جهت انجام این رویداد سیاسی - عبادی انجام خواهیم داد.

 وی افزود: بر اساس آخرین هماهنگی‌ها، تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کلیه عوامل فرودگاهی آمادگی ارائه خدمات مطلوب به زائران و مواجهه با بروز تاخیرهای پروازی را دارند.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد: مطابق اعلام سازمان حج و زیارت، امسال یک هزار و ۲۸۶ زائر خانه خدا در ۲۹ و ۳۰ خرداد با پنج پرواز در قالب ۹ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

کریم آقائی با اعلام اینکه همه پرواز ها با استفاده از ناوگان ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام می‌شود، گفت: علاوه بر زائران استان فارس یک کاروان از استان کهکیلویه و بویراحمد نیز از فرودگاه شیراز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.