شناسهٔ خبر: 110339 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اعلام کرد؛

آماده‌باش راهداری مازندران در تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد/ تامین منابع مالی راهداری استان نیازمند توجه بیشتر

نوروز- مسافران در جاده ها مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از آماده‌باش راهداری مازندران در تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه خبر داد.

حسن جهانیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، این استان را مقصد اول گردشگری خواند و گفت: انتظار می‌رود اعتباراتی که برای این استان در نظر گرفته می‌شود نیز به همین نسبت بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اعتبارات خوبی برای محورهای این استان درنظر گرفته شده بود، عنوان کرد: امیدواریم امسال نیز نگاه مثبت به این اداره‌کل تداوم داشته باشد.

جهانیان با اشاره به سفر شهروندان در روزهای پایانی هفته، اظهار کرد: اغلب پایتخت نشینان از روز چهارشنبه به مازندران سفر می‌کنند و راهداران در تمامی روزهای پایانی هفته در محورها فعال هستند و خدمات رسانی افزایش می‌یابد؛ لذا این خدمات رسانی نیاز به تامین منابع مالی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران به تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: راهداران این استان در ایام الله ۱۴ و ۱۵ خردادماه آماده‌باش هستند و در تعطیلات پیشِ‌رو در قالب گشت‌های راهداری فعالیت خواهند کرد.