شناسهٔ خبر: 110411 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برگزاری چهارمین نشست شورای مشاورین ایثارگران ستاد وزارت راه و شهرسازی

حمید مردانیان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران چهارمین نشست شورای معاونین مشاورین ایثارگران وزارت راه و شهرسازی با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران و معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشاورین به میزبانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران ضمن تقدیر از اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دیدار با خانواده‌های شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و ایثارگران شاغل در ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها اظهار کرد: به منظور پاسداشت خون پاک شهدا و تلاش‌های شجاعانه ایثارگران رشادت و از خودگذشتگی‌های این عزیزان همواره باید در مورد تجلیل و تقدیر از سوی همه سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای برگزاری مراسم بزرگداشت درسطح کشور و تقدیر از خانواده‌های این ایثارگران و خانواده شهدا با حضور مقامات و مسئولین ارشدی کشوری برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود. 

بر اساس این گزارش، محمد تیموری عضو هیئت عامل و معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور در این نشست، بيان کرد: در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بالغ بر ۲۱ هزار نفر نیروی انسانی مشغول به خدمت هستند که از این تعداد ، ۳ هزار و ۴۱۳ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران به شمار می‌آیند. 

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده شهدا در این سازمان افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور، یک هزار و ۹۵۱ نفر مشمول تبدیل وضعیت استخدامی شناسایی شدند که از این تعداد ۹۶۹ نفر تبدیل وضعیت شدند و صدور احکام مابقی مشمولین هم در دست اقدام است.

گفتنی است، در ادامه این نشست موارد مربوط به دستور کار جلسه در خصوص ایجاد کارگروه‌های تخصصی و تدوین شرح وظایف این کارگروه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای حاضر در نشست نقطه نظرها و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در پایان این نشست مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران و سایر اعضای حاضر در این نشست از مرکز مدیریت راهه‌ای کشور بازدید کردند واز سوی علی اكبر آشوری مديراين مركز عملکرد سامانه‌های کنترل ترددهای جاده‌ای کشور و پاسخگويی به شكايات 141 توضيحات مبسوطی ارائه شد.