شناسهٔ خبر: 110415 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

مردم ارباب و ما خدمتگزار آنان هستیم/ رسیدگی به مشکلات شهروندان در جریان تشکیل ستاد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

بازدید وزیر راه و شهرسازی با حضور در فرودگاه تبریز از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، به همراه هیات همراه و معاونان این وزارتخانه با حضور در شهر تبریز از ترمینال یک حج و زیارت فرودگاه این شهر بازدید و ضمن بازدید از یادبود شهدا، با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت‌وگو کرد. 

وی در این بازدید عنوان کرد: پیش از سفرهای استانی جلسات برگزار می‌شود و پس از سفرهای استانی پیگیری‌های متعددی صورت می‌گیرد تا مصوبات این سفرها به نتیجه مطلوب برسد. 

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: با همکارانمان در فرودگاه‌های کشور که به زودی میزبان حجاج خواهند بود، دیدار داشتیم. 

قاسمی با تاکید بر اینکه مردم ارباب و ما مسئولان خدمتگزاران آنان هستیم، گفت: میز و مسئولیت متعلق به مردم است و اگر آنان نباشند، میزی برای ما وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه باید خدمتگزار مردم باشیم، اظهار کرد: باید به مشکلات مراجعان رسیدگی شود و از همکارانمان در این حوزه قدردانی می‌کنم. 

قاسمی افزود: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در تمامی استان‌هایی که ایشان سفر می‌کنند، دایر و مشکلات مردم پیگیری می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نیز هر یک دارای میز خدمت هستند، گفت: این ستاد تا فردا آخر شب دایر است و به مشکلات مردم رسیدگی می‌شود.