شناسهٔ خبر: 110426 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ورودی محورهای برون‌‌استانی شهرستان بروجرد ساماندهی می‌شود

ورودی محورهای برون‌‌استانی شهرستان بروجرد ساماندهی می‌شود1لرستان.jpg ورودی محورهای بروجرد به سه‌راهی نهاوند و بروجرد -اراک ساماندهی و روکش آسفالت می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، در بازدید مشترک عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامي و مرتضی شیروانی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ساماندهی و روکش آسفالت ورودی محورهای بروجرد_ اشترینان-سه‌راهی نهاوند و بروجرد-اراک در دستور کار قرار گرفت.

عباس گودرزی در بازدید از ورودی بروجرد_اشترینان و برخی محورهای روستایی بروجرد گفت: با پیگیری‌های انجام شده، روکش آسفالت محورهای روستایی شهید بروجردی، مگسان، گندل‌گیلان و چند محور دیگر در دستور کار قرار گرفته است که حتی‌الامکان تا هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: در تماس با معاونت راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ساماندهی محور بروجرد_ اشترینان تا سه‌راهی نهاوند نیز مورد موافقت قرار گرفت.

شیروانی نیز در این بازدید با تاکید بر ضرورت ارتقای راه‌های استان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، لکه‌گیری و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از محور بروجرد- اشترینان-سه‌راهی نهاوند و ۲۰ کیلومتر از محور بروجرد_ اراک اجرایی می‌شود که در این رابطه مجوز برگزاری مناقصه پروژه‌های مذکور با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال از سوی مدیرکل دفتر نگهداری راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صادر و ابلاغ شده است و در اسرع وقت نسبت به برگزاری مناقصه و آغاز عملیات اجرایی اقدام خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در راستای شرح وظایف سازمانی و اهداف توسعه‌محور به‌صورت شبانه‌روزی تلاش خواهیم کرد تا استان به جایگاه واقعی خود در حوزه حمل و نقل جاده‌ای دست یابد.