شناسهٔ خبر: 110440 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل هسته گزينش سازمان در سفر به استان كرمان اعلام كرد:

خودمراقبتی در محيط كاری برای ايمن ماندن از آسيب ها ضروری است

خودمراقبتي در محيط كاري براي ايمن ماندن از آسيب ها ضروري است همكاران سازمانی بايد برای در امان ماندن از برخی آفت ها در محيط كاری، خود مراقبتی لازم را داشته باشند.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از كرمان، ايرج بيگدلی مديركل هسته گزينش سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای كشور در جلسه شورای اداری اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان كرمان با اعلام اين مطلب گفت: با توجه به افزايش گسترده حجم فعاليت ها و وظايف سازمان پس از ادغام، خود مراقبتی همكاران ضرورت بيشتری يافته است.

وی در اين جلسه كه با حضور احسان عراقی زاده مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان، علی عبدالهی معاون ساخت و توسعه راه های روستايی، عبدالرضا متقی معاون توسعه مديريت و منابع، سيدحمزه روح الامينی سرپرست معاون راهداری، مسلم سمندری سرپرست معاونت حمل و نقل استان و روسای ادارات ستادی اين اداره كل برگزار شد، با تشريح وظايف و مسئوليت های همكاران در زمينه گزينش خاطرنشان كرد: فعاليت ها هر چه بيشتر باشد، خروجی كار و امتيازات نيز بيشتر می شود و انجام فعاليت زياد، موثر و مفيد، موفقيت هايی به دنبال دارد كه همه آنها در امتيازات و توفيقات سازمانی تاثيرگذار و موجب افتخار سازمان است، لذا همه همكاران در عملكردی كه ارائه می شود، سهيم هستند.

بيگدلی افزود: سازمان نقش خانواده را دارد و چنانچه اتفاقی برای كاركنان بيفتد، تاثير نامطلوب خود را دارد به همين منظور برای پيشگيری از اين اتفاقات، بايستی تدابيری انديشيده شود و به موارد كوچك همچون ساير موارد، اهميت داده شود.

مديركل هسته گزينش سازمان با بيان اهميت اتخاذ تصميمات به صورت مشورتی افزود: تصميمات بايستی توسط مجموعه مديريتی گرفته شود و نظارت ها هم به صورت مستمر و دائمی بوده و از نظارت های كوتاه مدت و مقطعی پرهيز شود.

بيگدلی با تاكيد بر اهميت صيانت اخلاقی و رفتاری كاركنان در راستای محافظت از آنها گفت: معمولا اتفاقات منفی هرچند كوچك و جزئی بازتاب بيشتری دارد، بنابراين بايد حداكثر تلاشمان را در پيشگيری از بروز اين اتفاقات بكار گيريم تا به خاطر يك رفتار غيرقانونی، آبروی افرادی كه طی سال ها به دست آمده از دست نرود.

وی تصريح كرد: بايستی در انعكاس فعاليت های خود در فضای مجازی و رسانه هاي جمعی دقت لازم را داشته باشيم و تدبير و نظارت مستمر بر آنها فراموش نشود. لازم به ذكر است،

مديركل هسته گزينش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور در اين سفر، جهت تجديد ميثاق با آرمان های شهداي انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بويژه الگوی مقاومت جهان اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سليمانی در محل گلزار شهدای انقلاب شهر كرمان حضور يافته وادای احترام كرد و از محل موكب راهداران ايران در جوار گلزار شهدای شهر كرمان بازديد كرد.

براساس اين گزارش، وی همچنين با حضور در جلسه شورای اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان كرمان كه با حضور روسای ادارات اين اداره كل برگزار شد، خاطرنشان كرد: نقش گزينش در هر مجموعه ای بر كسی پوشيده نيست و دقت در نظارت ها سبب آرامش حال و آينده برای هر سيستم و مجموعه ای است.

بيگدلی با اشاره به اين كه مجموعه گزينش با در نظر گرفتن قوانين اعلامی و ابلاغی و رعايت اخلاق نسبت به وظيفه خود عمل می كند، افزود: بايد با هوشياری، گلوگاه های فساد را كنترل كرد تا ضربه ای متوجه نيروی انسانی و مجموعه های خدمت رسان نشود.

وی در خصوص روند اجرای مراحل گزينش در سازمان گفت: بنده آنچه قانون برای روند گزينش ها در نظر گرفته است، را به جديت دنبال و سعی می كند با رعايت اخلاق وشرع و ديد منطقی وظيفه خود را انجام دهند.

شايان ذكر است، در اين نشست برخی از كارشناسان و روسای ادارات، سوالات خود را در خصوص روند تبديل و وضعيت ها و نحوه پاسخگويی در گزينش مطرح كردند كه مدير كل هسته گزينش سازمان به سوالات مطرح شده پاسخ داد.