شناسهٔ خبر: 110442 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - قم

ترافیک جاده کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای هراز و کرج - چالوس خبر داد و آزادراه کرج - قزوین مسیر رفت و برگشت را نیز دارای ترافیک سنگین اعلام کرد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تردد در جاده‌های کشور طی ساعات اولیه صبح امروز ۱۲ خردادماه را تشریح کرد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) را تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام کرد و گفت: ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل چنارستان تا نساء، حدفاصل گچسر تا سه راهی دیزین و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هزارچم گزارش شده است.

وی ادامه داد: در آزادراه تهران - شمال حدفاصل ابتدای تونل شماره ۱۳ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک) نیز ترافیک سنگین است.

برقی از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشا و حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو خبر داد و افزود: محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده های گیلاوند و شهر دماوند نیز دارای ترافیک سنگین است.

وی آزادراه قزوین - رشت محدوده شیرین سو و حدفاصل منجیل تا رودبار را نیز دارای ترافیک سنگین اعلام کرد.

برقی تاکید کرد: محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز توضیح داد: آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمالشهر و محدوده زیباشهر دارای ترافیک سنگین بوده و برای آزادراه تهران - قم محدوده بهشت زهرا نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی افزود: در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل کلاک ترافیک نیمه سنگین برقرار است.

برقی محور مسدود شریانی را ریگان – ایرانشهر و محورهای دارای انسداد فصلی را وازک – بلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند بیان کرد.