شناسهٔ خبر: 110445 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیگیری اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان‌های گیلان و البرز در وزارت راه وشهرسازی

ببینید|جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور جلسه پیگیری و بررسی تفصیلی روند اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان‌های گیلان و البرز به ریاست معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه پیگیری و بررسی تفصیلی روند اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان های گیلان و البرز به ریاست امیرمحمود غفاری؛ معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع روز چهارشنبه یازدهم خرداد با حضور مدیران کل زیر مجموعه معاونت و مدیر کل راه و شهرسازی و راهداری استان و نمایندگان استانداری‌ها و همچنین مدیران ذیربط سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در محل سالن جلسات معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه، دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه‌ها، گزارشی ازتعداد تکالیف مقرر برای هر استان و میزان اعتبارات مصوب و تخصیص یافته را ارائه کرد و در ادامه ضمن بررسی جداگانه هر یک از بندهای مصوبات سفرهای استانی و جزئیات اقدامات به عمل آمده در خصوص آن‌ها تصمیمات لازم برای رفع برخی مشکلات و تسریع در روند اقدامات اجرای مصوبات اتخاذ شد.

طی این نشست مقرر شد جلسات پایش مصوبات سفرهای استانی به طور منظم برگزار شده و ادارات کل استانی گزارش آخرین وضعیت پروژه طبق جدول برنامه زمان ‌ندی مصوب در جلسه را به صورت مستمر به معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع ارائه کنند تا نسبت به رفع موانع احتمالی با همکاری دیگر ارگان‌های مرتبط اقدام لازم انجام گیرد.

در پایان این جلسه معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع تصریح کرد: همه کارگاه‌های پروژه‌های مصوبات دایر و فعال است و روند اقدامات در آن‌ها باید تسریع شود. 

غفاری افزود: وزیر راه و شهرسازی بر انجام تمامی مصوبات سفر تاکید ویژه‌ای دارند و حسب دستور رئیس جمهور با جدیت تمام پیگیر اجرای مصوبات و رفع موانع احتمالی آن‌ها با همکاری تمامی دستگاه‌های تابعه وزارت رراه و شهرسازی هستیم.