شناسهٔ خبر: 110453 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای ساری خبرداد:

ایمن سازی راه های مرکز مازندران در قالب اجرای روکش آسفالت

مازندران - صادقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساری از ایمن سازی محورهای این شهرستان در قالب اجرای عملیات روکش آسفالت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،  سید علی صادقی اظهار داشت : ایمن سازی محورهای این شهرستان در قالب اجرای عملیات روکش آسفالت راه های روستایی "سادات محله به طول ۶۰۰ متر با اعتباری بالغ بر۶ میلیارد ریال "و " تلارک به طول ۱۲٠٠ متر با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال اجرایی گردید.

 وی گفت: این اداره علاوه بر روکش راه روستایی نسبت به بهسازی و روکش آسفالت راه اصلی ساری –دریا در ۴ نقطه به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر  ۴۰ میلیارد ریال نیز اقدام نموده است.

 صادقی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامين روشنايي و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشكار سازي نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاري قوس ، مسيرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهي و افزايش اثر بخشي علايم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  می باشد.

گفتنی است شهرستان ساری دارای ۱۴۵۷کیلومتر راه اصلی، فرعی وروستایی بوده که از این مقدار ۱۱۵۵ کیلومتر آن روستایی می باشد