شناسهٔ خبر: 110458 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محقق شد؛

قول مساعدت و همکاری در توسعه راه های فرعی و روستایی خراسان جنوبی

سفر مهندس مقبلی-خراسان جنوبی.jpg معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محورهای استان بازدید داشتند که در راستای توسعه این محورها قول مساعدت و همکاری را داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی درخراسان جنوبی،خداداد مقبلی،معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به خراسان جنوبی به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی و معاون فنی و راه های روستایی استان از راه های فرعی و روستایی استان بازدید داشتند.

مقبلی در این سفر از محور فرعی و روستایی چندین شهرستان و به نمایندگی از نایب رییس مجلس شورای اسلامی از حوزه راه های شهرستان سرایان به همراه فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان سرایان از پروژه های فرعی راه روستایی و نفاط حادثه خیز بازدید داشتند.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این سفر قول همکاری های لازم در بحث توسعه راه های فرعی و روستایی را داد.

در پایان بازدید ها معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در جلسه بررسی پروژه های زیربنایی شهرستان های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان حضور داشتند.

این جلسه با حضورعلی نیکزاد،نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد که ره آورد سفر بر اساس صورت جلسه تنظیمی به دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد.