شناسهٔ خبر: 110482 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید؛

واحد مسکونی ۴ قلوها تحویل داده شد

علیرضا جعفری یک واحد مسکونی به خانواده دارای فرزندان ۴ قلو در شهر جدید سهند با حضور مدیرعامل شرکت عمران همزمان با سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در مراسم تحویل واحد مسکونی رایگان به خانواده ۴ قلوها که همزمان با ایام ولادت ححضرت امام رضا(ع) و طی سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان در شهر جدید سهند این استان برگزار شد، گفت: بر اساس دستور رئیس‌جمهور و تأکید وزیر راه و شهرسازی امروز یک واحد مسکونی رایگان به خانواده دارای ۴ فرزند تحویل داده شد.

وی تاکید کرد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری و حمایت از فرزند آوری به خانواده‌هایی که دارای ۴ فرزند باشند یک واحد مسکونی رایگان اعطا می‌شود.

جعفری با بیان اینکه این نهضت را در سراسر کشور اجرا می‌کنیم، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی معاونت بانوان ریاست جمهوری تامین مساکن دراین طرح بر عهده وزارت راه و شهرسازی است.

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق احداث ۴ میلیون مسکن که هدف دولت و وزارت راه وشهرسازی است، در راستای قانون جهش مسکن همه تلاش خود را بکار گرفته‌ایم.

جعفری گفت: شهرهای جدید فرصتی فراهم کرده تا در قالب نهضت ملی مسکن به تامین مسکن خانواده‌ها بپردازیم.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل ویدئو با حجم
18 MB