شناسهٔ خبر: 110485 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

کلنگ‌زنی عملیات اجرایی قطعه دوم باند دوم میانه_سرچم/ توسعه همکاری‌های حمل و نقل جاده‌ای و ترانزیتی با کشور عمان/ اجرای طرح واکنش سریع راهداری در محورهای مواصلاتی

جاده کلنگ‌زنی عملیات اجرایی قطعه دوم باند دوم میانه_سرچم، توسعه همکاری‌های حمل و نقل جاده‌ای و ترانزیتی با کشور عمان و اجرای طرح واکنش سریع راهداری در محورهای مواصلاتی مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

عملیات اجرایی قطعه دوم باند دوم میانه_سرچم کلنگ‌زنی شد

کلنگ‌ عملیات اجرایی قطعه دوم باند دوم میانه_سرچم زده با حضور وزیر راه و شهرسازی طی سفر دو روزه به استان آذربایجان شرقی زده شد.

مشکل تردد رانندگان ناوگان ترانزیتی به پاکستان رفع شد

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با تلاش های انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و مذاکرات وزارت امور خارجه با دولت پاکستان، مشکل تردد ناوگان ترانزیتی برطرف شد.

کلنگ‌زنی پروژه بهسازی و آسفالت محور میانه-ترک

مراسم کلنگ‌زنی پروژه بهسازی و آسفالت محور میانه-ترک با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد.

توسعه همکاری‌های حمل و نقل جاده ای و ترانزیتی با کشور عمان

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از توافق با کشور عمان برای توسعه همکاری‌های حمل‌ونقل جاده‌ای و ترانزیتی خبر داد.

افزایش ایمنی سفر مسافران جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اجرای طرح طوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اجرای طرح واکنش سریع راهداری به منظور افزایش ایمنی سفر کاربران جاده‌ای این استان خبر داد.

تقویت حمل و نقل ترکیبی در کریدور شمال-جنوب با همکاری مسکو

معاون حمل و نقل وزارت راه وشهرسازی کشورمان از گفت‌و‌گو با همتای روسی خود درباره توسعه حمل و نقل ترکیبی و ترانزیت در مسیر کریدور بین‌المللی شمال-جنوب و افزایش ظرفیت حمل و نقل در مسیر دریایی خبر داد.

اجرای طرح واکنش سریع در محورهای استان مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای طرح واکنش سریع در این استان خبر داد و گفت: شهروندان مشکلات موجود در جاده‌ها را همچون راهداران گزارش می‌دهند و راهداران این استان سریعا رسیدگی می‌کنند.

فعالیت ۶۰۰ نیروی راهداری در طرح واکنش سریع استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از فعالیت ۶۰۰ نیروی راهداری در طرح واکنش سریع راهداری این استان به همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین خبر داد.

سامانه نوآفرین حمل‌ونقل کشور راه‌اندازی شد

معاون حمل‌ونقل وزارت راه‌وشهرسازی از راه‌اندازی سامانه نوآفرین به منظور شناسایی و تدقیق چالش‌ها و دغدغه‌های نوآفرینان و صاحبان ایده در حوزه حمل‌ونقل خبر داد.

افزایش ایمنی سفر مسافران جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اجرای طرح طوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اجرای طرح واکنش سریع راهداری به منظور افزایش ایمنی سفر کاربران جاده‌ای این استان خبر داد.

صدور ۵۶۱ کارت هوشمند برای وانت بارهای سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از صدور ۵۶۱ کارت هوشمند برای وانت بارهای این استان در پی اجرای طرح ساماندهی وانت بارها خبر داد.

بازدید معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌ه جیرفت_بافت_ سیرجان

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ضمن ادای احترام به مزار شهدا و شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی از پروژه جیرفت _ بافت _ سیرجان در استان کرمان بازدید کرد.

بسیج تمامی امکانات و ناوگان حمل ونقل عمومی در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بنادر کشور

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، از بسیج تمامی امکانات و ناوگان به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بنادر کشور خبرداد.

مشکل تردد کامیون‌های ایرانی به پاکستان حل شد/ آغاز صدور ویزا از امروز

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به رایزنی گسترده برای حل مشکل کامیون‌داران ایرانی در مرز پاکستان گفت: صدور ویزا برای رانندگان از امروز آغاز می‌شود.

پیش‌بینی تقاضای سفرهای باری و مسافری در سند ملی تقاضای حمل و نقل

معاون حمل‌و‌نقل وزیر راه و شهرسازی مهم‌ترين وي‍ژگی طرح جامع حمل‌ونقل کشور را توسعه هدفمند و بر پایه برآورد تقاضا دانست و گفت: سند ملی تقاضای حمل و نقل در افق ۱۴۱۴ میزان تقاضای سفرهای باری و مسافری در تمام شقوق حمل‌و‌نقل در سال ۱۴۱۴ را پیش‌بینی می‌کند.