شناسهٔ خبر: 110527 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام عنوان شد:

عزم جدی برای تکمیل وساماندهی قطعات باقی‌مانده بزرگراه ایلام- مهران تا اربعین

تقاطع غیرهمسطح صالح آباد.JPG مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام دربازدید از محور ایلام- مهران از تلاش بی وقفه پیمانکاران این محور برای تکمیل و ساماندهی قطعات دردست احداث تا اربعین خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری ایلام، عبدالله بهادری مدیرکل این دستگاه اجرایی  گفت: تا اربعین سال جاری ۶ کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام – مهران تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید ضمن اینکه گره های ترافیکی مسیر نیز رفع و نقاطی که در دست اجرا هستند نیز برای عبور موقت و اضطراری آماده می شوند.        
عبدالله بهادری افزود: تونل کیلومتر ۵ ایلام- مهران به علاوه مسیر ورودی و خروجی آن برای عبور اضطراری آماده خواهد شد و عملیات لاینینگ ( طاق بتونی سقف و دیوارها) تونل دوم راه کربلا به پایان خواهد رسید و این تونل و مسیر ورودی و خروجی آن نیز برای عبور اضطراری  آماده می شود.
وی خاطر نشان کرد ۶ کیلومتر باقیمانده از تقاطع ماربره تا سه راهی صالح آباد نیز تکمیل و به زیر بار ترافیک خواهد رفت.   
مدیرکل راه وشهرسازی استان درخصوص ادامه مسیرگفت: ۲۰ کیلومتر از محور ایلام- مهران هم اکنون در دست اجرای لایه دوم آسفالت می باشد و تا اربعین سال جاری نقاط پر حادثه و پیچهای خطرناک منطقه کنجانچم نیز با بهره برداری از پل بزرگ کیلومتر ۵۶ حذف خواهد شد و ۵کیلومتر از بزرگراه مهران تا پایانه مرزی نیز تا اربعین شش خطه می شود.
بهادری به دیگر پروژه های بزرگراه ایلام- مهران از جمله احداث دو کیلومتر در قطعه رانشی محدوده تقاطع روستای ماربره، احداث ۷ کیلومتر باند برگشت محدوده کنجانچم، تقاطع های غیر همسطح صالح آباد، امام زاده سید حسن و تقاطع آذر اشاره کرد و خاطر نشان پروژه های مذکور به همراه تکمیل تونل‌های مسیر پروژه های فعالی هستند که اتمام آنها نیازمند زمان و تامین اعتبار هست.