شناسهٔ خبر: 110562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

تبدیل وضعیت استخدامی 7 نفر از ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

هادی باقری2.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تبدیل وضعیت استخدامی 7 نفر از ایثارگران این اداره کل تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، هادی باقری گفت: در راستای اجرای بخشنامه مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول بند (و) ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و بند "د" تبصره (۲۰ ) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور، تاکنون پرونده و مدارک 15 نفر از ایثارگران متقاضی استفاده از شرایط مندرج در بخشنامه مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از 10 همکار مشمول این قانون، 7 نفر شامل 2 نفر پیمانی، ۳ نفر  قراردادی انجام کار معین (مشخص) و 2 نفر شرکتی به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد:  در خصوص مابقی همکاران نیز، سایر اقدامات تبدیل وضعیت در حال بررسی است و در صورت تکمیل مراحل، تا حصول نتیجه و تبدیل وضعیت به رسمی قطعی انجام خواهد شد.

باقری همچنین 5 نفر از متقاضیان استفاده از این قانون را دارای شرایط مندرج در بخشنامه مذکور ندانست و از رد درخواست تبدیل وضعیت آنان خبر داد.