شناسهٔ خبر: 110576 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا خبر داد؛

کسب مقام اول توسط شهر جدید صدرا در نهضت ملی مسکن استان فارس/ثبت نام ۲۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر در نهضت ملی مسکن از شهر صدرا

صدرا سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا از کسب مقام نخست توسط این شهر در استان فارس در زمینه ثبت نام،‌ پالایش و تخصیص پروژه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: تا کنون ۲۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید صدرا ثبت نام کرده‌اند.

عزیزاله روشن سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره فرایند ثبت نام،‌ پالایش و تخصیص واحد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهر اظهار کرد: طی پالایش‌های انجام گرفته،‌ از میان ثبت نام کنندگان برای نهضت ملی مسکن ۱۰۵ هزار و ۷۰۰ نفر حائز شرایط اولیه شناخته شده‌اند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: این شهر مقام نخست را در میان شهرهای جدید استان فارس در زمینه ثبت نام،‌ پالایش و تخصیص پروژه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن کسب کرده است.

وی افزود: ۹ هزار و ۹۰۹ نفر به افتتاح حساب اقدام کرده‌اند و ۹ هزار و ۸۶۱ نفر از متقاضیان نیز واریز وجه خود را انجام داده‌اند.

روشن با اشاره به تأیید نهایی درخواست ۶۱ هزار و ۶۴۰ نفر از متقاضیان، گفت: تخصیص پروژه ۹ هزار و ۷۵۳ نفر نیز در نهضت ملی مسکن شهر جدید صدرا انجام شده است.

روشن خاطر نشان کرد:‌ مجموع زمین تخصیص یافته به پروژه‌های مستقیم نهضت ملی مسکن در شهر جدید صدرا ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد است که شامل پروژه‌های مجتمع مسکونی ماهور ۱ و ماهور ۲ ،‌ مجتمع مسکونی برکت، مجتمع فرهنگ و مجتمع‌های مسکونی بنیاد می‌‌شود، همچنین یک پروژه ۳۵ هکتاری با ۴ هزار واحد زمین در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: مجتمع‌های مسکونی ستاره صدرا، تابناک، شهریار، شمس، سهروردی،هامون،‌هرمز، آفتاب صدرا، فاز ۴ آسمان صدرا و قطعه ۶ مجتمع مسکونی ارگ به صورت مشارکتی با ۲ هزار و ۱۱۸ واحد زمین در حال احداث است.

روشن  ادامه داد: شهر جدید صدرا ۴ پروژه را نیز به صورت واگذاری با تعهد ساخت در دست اقدام دارد که شامل مجتمع مسکونی ارم، مجتمع مسکونی سهند، مجتمع‌های مسکونی بنیاد شهید و مجتمع مسکونی ارسباران می‌شود و در مجموع ۴۲۷ واحد زمین برای آن‌ها تخصیص یافته است.