شناسهٔ خبر: 110580 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل جدید راهداری و حمل ونقل جاده ای استان عنوان کرد : 

بهره برداری از ظرفیت آذربایجان غربی در توسعه منطقه و تبدیل آن به هاب اقتصادی و کشاورزی

 پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی مدیرکل جدید راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی بر بهره برداری از ظرفیت استان در توسعه منطقه و تبدیل آن به هاب اقتصادی و کشاورزی تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) ، آیین معارفه پیمان آرامون بعنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با حضور مشاور محترم ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل جدید راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در این جلسه گفت : اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی جزو ادارات کل مطرح در توسعه پایدار استان و کشور است که می‌توان از این پتانسیل برای توسعه منطقه و تبدیل آن به هاب اقتصادی و کشاورزی استفاده کرد.

 وی افزود : تعامل دستگاههای زیر مجموعه راه و شهرسازی در استان بی شک نقش بزرگی در توسعه زیرساخت های حمل و نقل و نگهداری آنها خواهد داشت که بطور مثال می‌توان به ظرفیت راه آهن در بخش حمل و نقل کالا جهت کاهش آن در بخش حمل و نقل جاده ای و در نتیجه جلوگیری از تخریب بدنه راه اشاره نمود که متاسفانه سالانه هزینه و زمان زیادی برای بازسازی و ترمیم آن می شود.

 آرامون ادامه داد : کاهش سوانحات جاده ای و جلوگیری از حتی یک نفر فوتی در محورهای مواصلاتی استان دارای اهمیت بالایی است که در این راستا تلاش مضاعفی برای آشکارسازی و حذف نقاط حادثه خیز و نصب علائم و خط کشی در محورهای مواصلاتی استان انجام می‌شود.

 وی اظهار داشت : در بحث پایانه های مرزی برنامه محوطه سازی و نیز رفع موانع تسریع در تردد و عبور و مرور کامیونهای باری پیگیری خواهد شد.

 آرامون با اعلام استقبال از تفکرات نو و پیشنهاد های سازنده استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و تشکیل اتاق فکر را جزو برنامه های توسعه و ایمن سازی محورهای مواصلاتی و حمل و نقل جاده ای عنوان نمود.

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی رضایت پرسنل و ارتقای سازمانی پرسنل را براساس شایستگی ، تحصیلات و تلاش جزو سایر اقدامات لازم بیان نمود و افزود : این اداره کل از ظرفیت و توان رسانه ها جهت بررسی و انعکاس مشکلات و تعامل برای رفع آنها استفاده خواهد کرد.

 وی ابراز امیدواری کرد سال آینده وضعیت راهداری وحمل و نقل جاده ای استان در نقطه‌ای مطلوب‌تر از شرایط کنونی باشد.

در این مراسم از زحمات بهزاد برقی، سرپرست پیشین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز تقدیر شد.