شناسهٔ خبر: 110584 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و فرماندار بهارستان مطرح شد:

تأکید بر استفاده از ناظران بومی نظام مهندسی ساختمان در راستای ایجاد اشتغال

محبت خواه3.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و فرماندار بهارستان برای حل و فصل مسائل و بررسی پیشنهادات در حوزه شهرستان بهارستان تشکیل جلسه دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیرکل به همراه معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص مشکلات و مسائل مرتبط با نظام مهندس ساختمان و به کارگیری مهندسان ناظر بومی به صورت مبسوط مذاکره کردند.

محبت خواه همچنین به حوزه شهرسازی و معماری دستور داد تا با توجه به اهمیت رسیدگی به پرونده های کمیسیون ماده ۵ شهرداریهای مربوط با فرمانداری بهارستان ظرف یک هفته آتی پی گیر موارد مربوطه در دبیرخانه شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی تهران و طرح در کمیسیون کار باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از پیگیریهای لازم توسط این اداره کل برای شروع اقدامات اجرایی کیلومتر ۱۵ تا ۲۲ کمربندی اسلامشهر به لحاظ اهمیت موضوع پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: امور مربوط از طریق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به لحاظ تأمین اعتبار و صدور مجوز برای اجرای عملیات یک باند از مسیر مذکور از طریق حوزه راهسازی این اداره کل انجام خواهد شد.

همچنین از دیگر موراد مطروحه در این نشست مشترک پیگیری افتتاح دو پروژه مهم بازآفرینی (فرهنگسرای نسیم شهر و اورژانس اجتماعی گلستان) بوده است.