شناسهٔ خبر: 110606 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد؛

برگزاری دومین جلسه کارگروه تخصصی، گردهمایی سراسری مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

جلسه آزمایشگاه خاک دومین جلسه کارگروه تخصصی سراسری مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با انتخاب دبیر کارگروه شماره یک و بررسی نقطه نظرات مدیران استانی و ستادی شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز دوشنبه، ۱۶ خردادماه، دومین جلسه کارگروه مدیران استانی با حضور اعضاء هیات مدیره، معاونان و مدیران ستادی به صورت آنلاین در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

در این جلسه با انتخاب مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان فارس به عنوان دبیر کارگروه، مقرر شد مباحث، نظرات و پیشنهادات مطرح و با توجه به انجام مقدمات برگزاری گردهمایی سراسری مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک  به صورت روزانه و هفتگی با ستاد مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

 در ادامه مدیران استان‌های گلستان، کرمان، مازندران، کردستان، خوزستان، سمنان، البرز، هرمزگان، دفتر کاوش‌های صحرایی، خراسان شمالی، بوشهر، تهران و خراسان جنوبی نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را با موضوع ژئوتکنیک و حفاری، تعمیر، تجهیز و ساماندهی تجهیزات آزمایشگاهی مطرح و نقطه نظرات را با سایر مدیران استانی و مدیران حاضر در جلسه مطرح کردند.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، گفتنی است، کارگروه‌های برگزاری گردهمایی سراسری مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با هدف اهمیت پرداختن به مسائل و موضوعات مهم شرکت از جمله تبیین و احصاء وظایف حاکمیتی و تصدی‌گری قابل واگذاری شرکت و استفاده از نقطه نظرات کلیه مدیران در قالب دو کارگروه بر اساس حوزه‌های مسئولیت معاونت‌های شرکت تشکیل و مصوبات کارگروه‌ها برای تصویب در گردهمایی رسمی مدیران شرکت، توسط دبیران کارگروه مطرح خواهد شد.