شناسهٔ خبر: 110628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر اعلام کرد :

۲۱هزارتن نهاده های دامی به استان بوشهرمنتقل شده است

مهدی شهابی معاون حمل و نقل ادره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهرگفت : از ابتدای سال ‌جاری تاکنون ۲۱ هزار تن نهاده دامی از بندر امام خمینی (ره) استان خوزستان به این استان منتقل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر)، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهرگفت : از ابتدای سال ‌جاری تاکنون ۲۱ هزار تن نهاده دامی از بندر امام خمینی (ره) استان خوزستان به این استان منتقل شده است.

مهدی شهابی افزود : ۹۵۰ دستگاه کامیون بخش خصوصی، شهرداری‌ها و راهداری از بندر امام خمینی (ره) سهمیه نهاده‌های دامی این استان شامل سویا، ذرت، کنجاله، جو و گندم را به مراکز نگهداری، انبار و سیلوها تحویل دادند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با مشارکت فعالانه تشکل‌های صنفی حمل و نقلی و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تا کنون حمل و نقل نهاده های دامی سهمیه استان بوشهر از بندر امام خمینی(ره)  انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

شهابی افزود: با توجه به حضور کشتی‌های حامل نهاده های دامی در بندر امام خمینی (ره) با تعیین سهمیه استان بوشهر شبکه حمل و نقل عمومی کالای این استان آمادگی بارگیری و انتقال این نهاده‌ها را دارد.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۶۰ هزار تن کالا از بندر امام خمینی (ره) با ۶هزار و ۶۰۰ دستگاه کامیون بارگیری و منتقل شد.

شهابی بیان کرد : همچنین در سال جاری یک کشتی ۳۱ هزار تنی برنج نیز در اسکله بوشهر پهلو گرفت و با یکهزار و ۴۰۰ دستگاه کامیون به مناطق مختلف کشور انتقال یافت.

وی بیان داشت : هم اکنون ۲هزار و ۸۰۰ دستگاه کامیون در قالب ۱۴۸ شرکت حمل و نقل در استان بوشهر فعال هستند و وظیفه حمل و جابجایی مایحتاج مردم و مراکز تولید و توزیع را برعهده دارند.