شناسهٔ خبر: 110638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد :

ثبت نام ۵۱۸۴۴ نفر در آزمون های ورود به حرفه ودریافت پروانه اشتغال استان تهران

11.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از رقابت ۵۱۸۴۴ نفر برای آزمون دریافت پروانه اشتغال به کاردر استان تهران خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه  وشهرسازی استان تهران گفت: تعداد ۵۱۸۴۴ نفر برای دریافت پروانه اشتغال به کار و آزمون ورود به حرفه کاردانی در آزمون های تیرماه و شهریور ماه سال جاری به رقابت می پردازند.
وی گفت: این متقاضیان در آزمون رشته های مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات برقی(نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک به رقابت می پردازند.
محبت خواه در ادامه گفت: همچنین تعدادی از متقاضیان برای آزمون کارشناس ماده ۲۷، و تعدادی نیز متقاضی ورود به حرفه کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی هستند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کنندکان در آزمون گفت : آزمون طراحی برای رشته معماری پنج شنبه ۲۳ تیرماه جاری و برای بقیه رشته ها در نیمه دوم شهریور ماه  برگزار خواهد شد.