شناسهٔ خبر: 110641 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام عنوان شد:

حذف چند نقطه پرحادثه محور ایلام- مهران با بهره‌برداری از پل بزرگ کیلومتر ۵۶ این محور

پل بزرگ کنجانچم.JPG با بهره‌برداری از پل بزرگ کیلومتر ۵۶ محور ایلام- مهران چند نقطه پرحادثه این محور در منطقه کنجانچم حذف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام) عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام دربازدید از محور ایلام- مهران از تکمیل و زیربارترافیک رفتن پل کیلومتر ۵۶ در منطقه کنجانچم تا اربعین سال جاری خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص گفت: در کیلومتر ۵۶ مسیر رفت ایلام- مهران یک پل عظیم به طول ۱۸۰ متر با هفت دهنه، با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی درحال احداث است که با بهره‌برداری از این پل بزرگ و مسیر قبل و بعد این پل تا اربعین سال جاری چند پیچ پرحادثه و گره ترافیکی این نقطه حذف خواهد شد.

عبدالله بهادری افزود: در کیلومتر ۵۵ نیز دو دستگاه پل‌ مربوط به باندبرگشت محور ایلام- مهران در منطقه کنجانچم احداث شده که طول هرکدام از این دو دستگاه پل ۱۰۰ متراست با چهاردهنه ۲۵ متری که در مجموع بالای ۹۵ درصدپیشرفت فیزیکی دارند، این پل‌ها با تکمیل قطعه ۷ کیلومتری باند برگشت محور ایلام- مهران درمنطقه کنجانچم زیر بار ترافیک قرار خواهند گرفت.

وی در مورد باند برگشت محور ایلام مهران درمنطقه کنجانچم نیز گفت: طول این پروژه ۷ کیلومتر است که در حال حاضر عمده عملیات خاکی آن به انجام رسیده و هم اکنون دو پیمانکار از طرفین این طرح مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یادآور شد: با تکمیل باند برگشت محور ایلام به مهران در منطقه کنجانچم ترافیک رفت و برگشت در منطقه مذکور کاملاً از هم جدا شده و حوادث جاده ای به حداقل ممکن خواهد رسید.