شناسهٔ خبر: 110642 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی خبر داد:

اعزام بیش از هزار زائر خانه خدا از فرودگاه ارومیه به سرزمین وحی

اعزام حجاج خوزستانی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی از اعزام ۱۰۴۷ زائر خانه خدا از فرودگاه ارومیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد علی نائل قراملکی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی از اعزام ۱۰۴۷ زائر خانه خدا از فرودگاه ارومیه خبر داد و گفت: این تعداد زائر در قالب ۴ پرواز در هفته دوم تیرماه سال جاری به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

نائل قراملکی با بیان اینکه بعد از دو سال وقفه در انجام پروازهای حج تمتع بدلیل بیماری منحوس کرونا امسال شاهد انجام مراسم معنوی حج تمتع از کشورمان هستیم گفت: فرودگاه ارومیه نیز بعنوان یکی از ۱۷ فرودگاه کشور برای انجام پروازهای حج تمتع امسال است.

وی در این جلسه بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به زائران تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت های که نسبت به انجام عملیات حج وجود دارد همه تلاشمان را جهت ارائه خدمات با کیفیت به حجاج و بهره مندی از حداکثر توان کارکنان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی با بیان اینکه پروازهای حج نمونه شاخص از هماهنگی تمام دستگاه ها در یک فرودگاه محسوب می شود گفت: تمامی ساز و کارهای لازم برای عملیات موفقیت آمیز حج  در نظر گرفته شده است و فرودگاه ارومیه از لحاظ عملیات، سیستم های  کمک ناوبری و سطوح پروازی در آمادگی کامل برای اعزام و پذیرش زائران است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛نائل قراملکی در پایان بر احترام و تکریم زائران خانه خدا از لحظه ورود به فرودگاه توسط همکاران  تاکید کرد و افزود: حضور مدیران و نمایندگان دستگاه ها و ارگان ها در زمان انجام پروازهای حج الزامیست که بتوانیم با هماهنگی هر چه بیشتر در انجام این وظیفه خطیر به عنوان خادمان حجاج سربلند بیرون بیاییم.