شناسهٔ خبر: 110668 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تاکید کرد:

ضرورت تجهیز راهدارخانه های آذربایجان غربی به امکانات پذیرایی و آسایش کلیه کاربران جاده ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در بازدید از ماشین آلات مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در بازدید از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه و اداره ماشین آلات مرکزی بر ضرورت تجهیز راهدارخانه ها به امکانات پذیرایی و آسایش کلیه کاربران جاده ای تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در بازدید از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه و اداره ماشین آلات مرکزی استان ضمن تقدیر از زحمات راهداران و گفتگوی صمیمی با پرسنل این دو اداره در جریان مسائل و مشکلات مربوط به ماشین آلات راهداری ، ساختمان های اداری و استراحتگاه راهداران و محوطه آنها قرار گرفت و جهت رفع مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.

وی بر تجهیز کامل و نظافت راهدارخانه ها و فراهم نمودم امکانات رفاهی جهت بهره مندی راهداران در راهدارخانه ها تاکید کرد و اظهار داشت: پیگیری رفع مشکلات معیشتی و رفاهی پرسنل علی الخصوص رانندگان و راهداران این اداره کل جزو الویت اصلی و برنامه های مهم خواهد بود.

در این گفتگو پرسنل دارای قراردادهای طرح و شرکتی به ذکر مشکلات دستمزد و تبدیل وضعیت قرارداد ها پرداختند که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی قول پیگیری دادند.

در ادامه این دیدار پرسنل مستقر در راهدارخانه ها هم مشکلات مربوط به محل استراحت ، لباس و جیره غذایی را ذکر کردند که مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی دستورات لازم را برای پیگیری و حل این مشکلات صادر کردند.