شناسهٔ خبر: 110671 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال ۱۴۰۱ صورت گرفت؛

جابجایی بیش از ۹۹۶ تن کالا در خراسان جنوبی

مسعود قاسمی معاونت توسعه مدیریت و منابع خراسان جنوبی.jpg سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی بیش از ۹۹۶ تن کالا در استان از ابتدای سال ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در(خراسان جنوبی)، مسعود قاسمی، سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با تلاش رانندگان سخت کوش و فعالان بخش حمل ونقل از ابتدای سال جاری، بیش از ۹۹۶ تن کالا در استان در قالب ۵۷ هزار و ۳۵۷ فقره بارنامه توسط ناوگان باری استان جابجا شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: عمده کالاهای جابجا شده از مبدأ استان سیمان، انواع سنگ، زغالسنگ، خاک معدنی، انواع کاشی و سرامیک، مصالح ساختمانی و ... بوده است.

قاسمی ادامه داد: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳ پایانه عمومی حمل‌ونقل کالا در استان فعال است، یادآور شد: ۶۱۷۶ دستگاه ناوگان با عمر متوسط  ۱۵ سال در بخش حمل‌ونقل کالای استان مشغول فعالیت هستند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی  خاطر نشن کرد: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

گفتنی است؛ ۷۲ شرکت حمل و نقل کالا با ۶۱۷۶ دستگاه ناوگان باری در استان و ۹۸۵۳ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.