شناسهٔ خبر: 110681 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

اعمال محدودیت ترافیکی در تونل های حیران و آزادگان اردبیل

تونل - کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ازاعمال محدودیت ترافیکی در تونل حیران محوراردبیل-آستارا و تونل آزادگان محور مشگین شهر-پارس آباد خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم اله وثوقی در بازدید از تونل حیران گفت: به‌ دلیل تعمیرات سیستم روشنایی و پاکسازی در تونل‌ حیران، محور اردبیل- آستارا و تونل آزادگان، محور مشگین‌شهر- پارس‌آباد محدویت ترافیکی خواهیم داشت.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه محدویت ترافیکی از امروز تا ۲۲ خردادماه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ ادامه خواهد داشت افزود: البته کنار گذر تونل‌ها در طی این مدت قابل استفاده می‌باشد.

عضو شورای اداری استان اردبیل همزمان از انجام عملیات پاکسازی ۱۲ تونل درمحوراردبیل- سرچم نیزخبرداد و بیان کرد:از رانندگان درخواست داریم در طول انجام عملیات همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تونل‌ها از لحاظ سیستم روشنایی و نصب علایم راهنمایی و رانندگی تجهیزمی‌شوند تصریح کرد: پاکسازی و شست‌وشوی تونل‌ها، در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از رانندگان و مسافران خواست پیش از سفرجهت اطلاع ازآخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه 141 مدیریت راههای استان که بصورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مردم هستند تماس بگیرند.