شناسهٔ خبر: 110690 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی چهارخطه کردن و بهسازی محور مرزن آباد- کلاردشت

جاده بتنی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در راستای بهسازی محور کرج- چالوس، ایمن سازی مسیر و کاهش ترافیک در منطقه عملیات اجرایی چهارخطه کردن بخشی از محور مرزن آباد- کلاردشت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خیراله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از آغاز عملیات اجرایی چهارخطه کردن و بهسازی قطعه اول محور مرزن آباد- کلاردشت با حضور استاندار مازندران و محسنی بندپی، نماینده مردم کلاردشت در مجلس خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه در این منطقه به ویژه در روزهای پایانی هفته و تعطیلات چهارخطه کردن و بهسازی این مسیر در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: عملیات اجرایی چهارخطه کردن این محور با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تسهیل دسترسی‌های محلی واقع در مسیر با هدف ایمن‌سازی و اصلاح هندسی راه و رفع نقاط حادثه خیز منطقه آغاز شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی طول محور مرزن آباد- کلاردشت را ۱۶.۵ کیلومتر اعلام کرد و گفت: عملیات چهارخطه کردن و بهسازی قطعه اول این مسیر به طول ۴.۸ کیلومتر امروز آغاز شد و عملیات اجرایی قطعات دیگر این محور نیز بعد از تکمیل مطالعات آغاز می‌شود.

خادمی اعتبار مورد نیاز برای احداث این پروژه را با تملک اراضی مسیر ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خواند و اظهار کرد: بخش عمده مسیر به مساحت حدود ۲۵۰ هزار متر مربع نیاز به تملک و آزادسازی مسیر دارد که با تامین اعتبار مورد نیاز انجام می‌شود.

به گزارش شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه تاکید کرد: چهارخطه کردن و بهسازی محور مرزن آباد- کلاردشت علاوه بر تسهیل اتصال محور به چالوس و بالعکس نقش مهمی در رونق گردشگری و توسعه اقتصادی منطقه دارد.