شناسهٔ خبر: 110699 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باحضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار مازندران:

آغاز عملیات اجرایی پروژه چهارخطه و بهسازی محور مرزن آباد -کلاردشت

پروژه چهارخطه و بهسازی محور مرزن آباد-کلاردشت عملیات اجرایی قطعه اول پروژه چهارخطه و بهسازی محور مرزن آباد-کلاردشت با حضور دکتر خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولین کشوری و استانی با اعتباری معادل ۱۳۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سید محمد نظری ضمن اشاره به این خبر یادآور شد: باتوجه به نزدیک شدن به فصل تاسبتان و شروع سفرهای تابستانی و وجود ترافیک فراوان در این محور، عملیات اجرایی پروژه چهارخطه و بهسازی محور مرزن آباد کلاردشت (قطعه اول) با اعتباری معادل ۱۳۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

نظری ضمن اشاره به اینکه ارتقاء و تعریض در محورهای مازندران نگاه ملی را می طلبد از اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای توسعه، بهسازی و  ایمنی محورهای استان قدردانی کرد و تصریح نمود: یکی دیگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخشی صنعت و بهره گیری مناسب کارخانجات از نهایت ظرفیت تولید خود است.

وی درخصوص مشخصات فنی این پروژه یادآور شد: پروژه چهارخطه و بهسازی محور مرزن آباد-کلاردشت در سه قطعه بطول ۱۶/۵ کیلومتر می باشد که قطعه اول آن با اعتباری معادل ۱۳۵۰۰ میلیارد ریال عملیات اجرای آن با حضور مسئولین آغاز و امیدواریم با تامین و تخصیص اعتبارات مناسب در مدت زمان تعیین شده بهره برداری و زیر بار ترافیک قرار گیرد.

مدیر کل  راه و شهرسازی استان با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های مازندران به منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی، اظهار داشت: توسعه زیرساخت های این استان به ویژه جاده ها، در دستور کار دولت قرار دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران خاطرنشان کرد: بدون شک توجه به بهسازی و بازسازی راههای غرب استان که در زیربخش‌های متعدد صنعت حمل و نقل جاده‌ای تاثیرگذار است، نتایجی همچون توسعه گردشگری و اقتصاد محلی و افزایش نشاط اجتماعی خواهد داشت. مهندس نظری ابراز امیدواری نمود: در پی رویکرد اخیر دانش بنیان و برنامه‌محور در وزارت راه و شهرسازی شاهد توجه بیشتر به توسعه و تعریض و بهبود سرویس‌دهی راههای غرب استان باشیم .

گفتنی است : عملیات اجرایی قطعه اول پروژه چهارخطه و بهسازی محور مرزن آباد-کلاردشت موجب نوسازی و بهسازی مسیر و همچنین افزایش سرعت طرح در این محور خواهد شد.