شناسهٔ خبر: 110752 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر کشور و معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت؛

کلنگ‌زنی ۱۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد

کلنگ زنی کلنگ‌زنی پروژه‌ ۱۵ هزار واحد مسکونی و آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن محله ۴۰ منظریه استان چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر کشور انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شهرکرد، احمد وحیدی وزیر کشور، محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، حسینعلی مقصودی مدیر کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری و اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حضور یافتند.

وزیر کشور در مراسم کلنگ‌زنی ۱۵ هزار واحد مسکونی محله منظریه استان چهارمحال و بختیاری، نهضت ملی مسکن را یکی از پروژه‌های بسیار مهم دولت سیزدهم دانست و گفت: این طرح توسط دستان پر توان وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انجام شده و مستقیما به طبقات محروم جامعه مرتبط است.

وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از تجلیات شعار دولت مردمی مبنی بر خدمت به مردم است.

وحیدی خاطر نشان کرد: نهضت ملی مسکن در همه استان‌ها به خوبی در حال انجام و اجراست و ساخت ۱۵ هزار واحدی که امروز در سطح استان آغاز می‌شود، نویدی برای اجرای پروژه‌های این طرح طبق زمان‌بندی اعلام شده است.

گفتنی است مساحت محله منظریه ۹۶ هکتار و مساحت عرصه مسکونی ۴۴ هکتار است که تعداد جمعیت بهره‌بردار این طرح ۲۶ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

تعداد قطعات مسکونی این پروژه ۳۰۰ قطعه و تعداد واحدهای مسکونی آن ۶ هزار و ۶۰۰ واحد تعریف شده است.