شناسهٔ خبر: 110844 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

ثبت نام ۹۲۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران

آغاز عملیات اجرایی 15 هزار واحد مسکونی در چیتگر مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پروژه ۱۵ هزار واحدی چیتگر را جزو اولین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در تهران دانست و گفت: تاکنون ۹۲۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در مراسم آغاز ساخت پروژه ۱۵ هزار و ۴۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مجموعه چیتگر تهران خاطر نشان کرد: از روزی که این پروژه به عنوان کلنگ‌زنی مطرح شد عملیات پی ریزی را آغاز کردیم.

وی افزود: تاکنون ۹۲۰ هزار نفر ثبت نام کردند و تا پایان هفته عملیات پالایش به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: برای ۴ سال زمین برای ساخت اماده شده با هماهنگی سایر ارگان‌ها زمین‌هایی که آماده شده را تحویل خواهیم داد. دستگاه‌های خدمات رسان طبق مصوبه شورای عالی مسکن اگر تا یک ماه دستگاهی پاسخ ندهد مثبت تلقی می‌شود و هم اکنون دغدغه اصلی انتخاب پیماکاران ومشاوران است.

در ادامه این‌مراسم، امیر دریادار سیاری با اشاره به حضور ارتش در نهضت ملی مسکن گفت: ارتش جمهوری اسلامی از اولین دستگاه‌هایی بود که برای طرح نهضت ملی مسکن در کنار دولت قرار گرفت.

سیاری ادامه داد: با توجه به تاکید رهبری برای مسئله مسکن، ان شاء الله این طرح با قدرت به پیش می‌رود و کاستی‌ها جبران خواهد شد.
وی در پایان گفت: ارتش با تمام قوا پای کار است تا تعهدات خود در این طرح را به پایان برساند.