شناسهٔ خبر: 110846 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برکناری ۲ مدیر متخلف با ورود دفتر بازرسی وزارت راه وشهرسازی در چهارمحال و بختیاری

حسین مذنب مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در پی برخی گزارشات مردمی، از برخورد قاطع با تصمیمات مدیریتی تبعیض آمیز و متضمن سواستفاده از مقام و موقعیت اداری خبر داد.

حسین مذنب مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی در میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی که هجدهم خردادماه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده‌بود، اقدامات دو نفر از مدیران استانی و ستادی وزارت راه و شهرسازی در برخورد با مردم از مصادیق تبعیض و سوءاستفاده از مقام و موقعیت اداری شناخته شد.

وی افزود: پس از بررسی میدانی و احراز تخلف ضمن ارسال گزارشات واصله به هیات رسیدگی به تخلفات اداری ذیربط برای برخورد قانونی، دستور تجدید نظر در پست و سمت فعلی آن‌ مدیران نیز صادر شده است.

مذنب گفت: چنانچه مردم عزیز در حوزه ماموریت‌ها و وظایف این وزارت خانه هرگونه تخلفی از سوی مدیران و کارکنان را مشاهده کردند، مراتب را به صورت مستند به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی منعکس کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: بدیهی است این دفتر در خصوص حق و حقوق مردم با هیچ شخصی تعارف ندارد.