شناسهٔ خبر: 110862 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان خبر داد:

اعزام نخستین گروه زائران حج تمتع سال ۱۴۰۱ به سرزمین وحی از استان کرمان

انجام سومین پرواز باری "هما" به مقصد فرودگاه کرمانشاه مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: نخستین گروه زائران حج تمتع امسال از استان کرمان، با حضور دست‌اندرکاران حج و طی مراسم ویژه‌ ای از فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان به سوی سرزمین وحی بدرقه شدند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آیین معنوی بدرقه حجاج بامداد امروز(یکشنبه) بیست و دوم خردادماه۱۴۰۱ با حضور جمعی از مسئولان استانی و فرودگاهی و اصحاب رسانه در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار شد .

علی قاسم زاده، مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان و عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوائی ایران با بیان اینکه همه کاروان‌های کرمانی امسال مدینه اول هستند، گفت: امسال ۱۳۰۰ زائر کرمانی در قالب ۱۰ کاروان از ۲۲خردادماه با ۵ سورتی پرواز ایرباس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  به سفر معنوی حج تمتع مشرف می شوند.

قاسم زاده همچنین افزود : پروازهای حج تمتع کشور از فرودگاه کرمان ، سرزمین سردار دلها حاج قاسم سلیمانی آغاز و نخستین گروه از زائرین حج تمتع این استان ساعت شش و بیست و هفت دقیقه بامداد یکشنبه با ۲۶۰ زائر و در قالب ۳کاروان، فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان را به مقصد مدینه منوره ترک کرد و پرواز آنها ساعت هشت وچهل و هفت دقیقه صبح امروز در فرودگاه بین المللی مدینه به زمین نشست.

به گزارش شرکت فرودگاه ها، وی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسهیل ارائه خدمات و ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی توسط اداره کل فرودگاه های استان کرمان در عملیات حج امسال گفت: این اداره کل در راستای ارائه خدمات بهینه به زائران بیت الله الحرام، نسبت به تجهیز ترمینال خارجی و همچنین برگزاری جلسات هماهنگی حج با ادارات و ارگان های مرتبط اقدام کرده است تا خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران ارائه شود.