شناسهٔ خبر: 110864 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت اعلام کرد: 

رفع ۱۵ تقاطع و نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی سردشت به صورت زودبازده

رفع نقاط پرحادثه محورهای ارتباطی سردشت سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت گفت: در جهت ایمن سازی و کاهش سوانحات جاده ای طی دو ماه گذشته نسبت به رفع ۱۵ تقاطع و نقطه پرحادثه اقدامات لازم انجام شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، عبداللطیف شریعت پناه سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت از نصب ۱۳۰ عدد تابلو و علائم ایمنی در محورهای روستایی این شهرستان طی دو ماهه نخست سال جاری خبر داد وگفت: در دو ماه نخست سال جاری اقدامات متعددی در راستای ایمن سازی و بخشنده نمودن محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام گرفته است.

 وی افزود : در همین مدت ۸۰۰ متر مربع عملیات لکه گیری و آسفالت در محورهای روستایی شهرستان سردشت انجام شده که از این مقدار ۲۰۰ مترمربع در فروردین ماه و ۶۰۰ متر مربع نیز در اردیبهشت ماه انجام گرفته است.

 شریعت پناه اظهار داشت : ۷۲ کیلومتر لایروبی و اصلاح کانال هدایت آب و قنوها در محورهای روستایی شهرستان سردشت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان انجام و نسبت به لایروبی و تنقیه ۱۸ دستگاه پل نیز در محورهای فرعی و اصلی این شهرستان نیز اقدام شده است.

وی به تیغ زنی و تسطیح جاده های شنی به طول ۳۱ کیلومتر در دو ماه نخست امسال اشاره کرد و افزود : ۶۰ کیلومتر شانه سازی نیز در این مدت در محورهای روستایی شهرستان سردشت توسط راهداران اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای ابن شهرستان انجام گرفته است.