شناسهٔ خبر: 110924 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری اعلام کرد:‌

تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای راه‌های منتهی به مرزها در آستانه اربعین حسینی(ع)

بازدید از پایانه مرزی شلمچه و چذابه مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی و روکش آسفالت راه های منتهی به مرزهای خوزستان، ایلام و کرمانشاه تخصیص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، علیرضا سیاهپور، مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به استان خوزستان اظهار کرد: علاوه بر برنامه سالانه ابلاغ شده، مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای منتهی به پایانه های مرزی استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه به منظور آمادگی برای اربعین حسینی(ع) تخصیص داده شده است که طی چند روز آینده وجه مذکور به حساب استان ها واریز می شود.

وی افزود: در محور اهواز –چذابه با توجه به تعداد کارگاه‌های راهسازی و وجود محورهای دوخطه و چهارخطه متعدد، احتمال بروز خطر برای رانندگان وجود دارد که انتظار می رود اداره کل راه و شهرسازی استان در مقطع هایی که درحال انجام کار عملیاتی است، با استفاده از جداکننده و تابلوهای هشداری ایمنی نسبی را در این محور ایجاد کند.

مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: در مقاطی نیز ایمن سازی باید توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام شود.

سیاهپور گفت: محور اهواز- آبادان با انجام لکه گیری و  آسفالت حفاظتی تا میزان قابل توجهی سطح آسایش کاربران و زائران عزیز  افزایش خواهد یافت و رویه آسفالت اهواز-چذابه نیز نیازمند لکه گیری است که امیدوار هستیم تا دو ماه آینده سطح ایمنی در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه با اعتبار تخصیص داده شده و اقدامات انجام شده افزایش یابد.