شناسهٔ خبر: 110939 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای مسکن عنوان شد:

پالایش متقاضیان تا پایان ماه جاری به اتمام می‌رسد

شورای مسکن قزوین مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه شورای تامین مسکن استان گفت: پالایش متقاضیانی که در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند تا پایان ماه جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان قزوین، سید علی هاشمی در جلسه شورای تامین مسکن که به ریاست استاندار و در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: در جلسه پیشین شورای مسکن مقرر شده بود که فرمانداران گزارشی از زمین های مازاد دستگاه های دولتی تهیه کنند که فرمانداران در جلسه شورای مسکن امروز ارائه کردند و مقرر شد در جلسات بعدی بررسی بیشتری بشود.


وی افزود: موضوع دومی که حائز اهمیت است پالایش متقاضیانی است که در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که مقرر شد تا پایان ماه کلیه متقاضیان پالایش شده و مراحل نهایی ثبت نام را در سامانه به اتمام برسانند.

سید علی هاشمی با اشاره به اینکه کارگزار ما در این بخش سازمان نظام مهندسی ساختمان است بیان داشت: مقرر شد برای ۳ الی ۴ هزار نفر در روز فراخوان زده شود تا مردم به سازمان نظام مهندسی مراجعه کنند و مدارک خود را تکمیل کنند.

هاشمی افزود: تاکنون ۵۹ هزار متقاضی واجد شرایط در استان مشخص شده که از این تعداد ۲۱ هزار نفر فرم ج قرمز اعلام شده که معترض شده اند و در حال بررسی هستیم که تا پایان ماه تمام می‌شود.