شناسهٔ خبر: 110982 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری لرستان خبر داد:

اعزام ۵۱۹دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی(ره)

اعزام ۵۱۹دستگاه ناوگان باری لرستان به بندر امام خمینی(ره) از ابتدای سال جاری تا ۲۲ خرداد ماه، ۵۱۹دستگاه ناوگان باری برای حمل کالاهای اساسی از لرستان به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، مرتضی شیروانی گفت: با توجه به اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مبنی بر همکاری استان ها در جابجایی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از بنادر به سایر نقاط کشور، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در هماهنگی با فعالان حمل و نقل کالای استان، از ابتدای امسال تا ۲۲ خرداد ماه تعداد ۵۱۹ دستگاه ناوگان باری از لرستان به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: شهرستان بروجرد با ۱۸۶ دستگاه  رتبه اول اعزام را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده است و شهرستان‌های خرم آباد با ۷۳ و کوهدشت ۶۷دستگاه به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی با قدردانی از تعهد فعالان حمل و نقل کالا نسبت به تسهیل در فرآیند جابجایی کالاهای اساسی گفت: فعالان حمل و نقل کالا اعم از انجمن‌های صنفی، شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان فعال در این بخش همواره در خط مقدم جبهه اقتصادی در شرایط مختلف پای کار بوده و تعهد خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت رسانی به مردم به اثبات رسانده‌اند که جای تقدیر دارد.