شناسهٔ خبر: 111004 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

آمادگی صددرصدی راهداری کرمانشاه برای اعزام زائران اربعین

اربعین -مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آمادگی صددرصد این استان در راستای اعزام زائران به عراق خبر داد.

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آمادگی صددرصد این استان در راستای اعزام زائران به عراق خبر داد و گفت:‌ این استان هم از نظر زیرساخت و راه‌ها و هم از نظر حمل و نقل و پایانه مرزی آمادگی کامل دارد.

وی با بیان اینکه سنوات گذشته از آغاز طرح اتوبوس‌ها مستقر و از کرمانشاه توزیع می‌شدند، عنوان کرد:‌ کرمانشاه به منظور خدمات‌رسانی به زائرانی که از شهرهای مختلف عازم این استان هستند، آمادگی لازم را دارد.

کرمی رفع نقاط حادثه خیز مسیر تردد مسافران را یکی دیگر از اقدامات این اداره‌کل برشمرد و اظهار کرد:در استان کرمانشاه از ۱۰۲ نقطه شناسایی شده پرحادثه، معضل ۸۰ نقطه به صورت هندسی رفع شده است و باقی مانده نیز در دستور کار قرار دارد و در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زائران اربعین از یک‌ماه قبل نسبت به زیارت اقدام می‌کنند، مرز مهران باز است اما در خصوص مرز خسروی باید از سوی وزارت امور خارجه و طرف عراقی اعلام شود؛ لذا ما نیز آمادگی لازم را داریم.