شناسهٔ خبر: 111029 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حمایت از ایده های نوآورانه و خلاق صورت می گیرد؛

فراخوان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به شرکت های دانش بنیان

شرکت فرودگاه ها شرکت فرودگاها و ناوبری هوایی ایران در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از کلیه شرکت‌های دانش بنیان، پژوهشکده ها، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری فعال و توانمند در حوزه تولید و عرضه محصولات فرودگاهی و هوانوردی دعوت به همکاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ شرکت فرودگاها و ناوبری هوایی ایران در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از کلیه شرکت‌های دانش بنیان، پژوهشکده ها، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری فعال و توانمند در حوزه تولید و عرضه محصولات فرودگاهی و هوانوردی دعوت به همکاری کرد.

 این اقدام در راستای کمک به گسترش خدمات، تولیدات و محصولات دانش بنیان و فناورانه در صنعت هوانوردی و فرودگاهی و با حمایت از ایده های نوآورانه و خلاق صورت گرفته است.

 به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ فعالان در این حوزه می توانند ایده، طرح و یا پروژه های فناورانه خود را در زمینه صنایع فرودگاهی و هوانوردی به همراه فرم اطلاعات کامل شرکت حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۴/۱۵ به دبیرخانه شورای راهبردی پژوهش و فناوری معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت به نشانی: تهران، فرودگاه مهرآباد، خیابان معراج، ساختمان مرکزی شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و یا به ایمیل km@airport.ir ارسال کنند.

تلفن تماس: ۰۲۱۹۳۱۶۸۷۱۸ - ۰۲۱۹۳۱۶۸۷۱۹