شناسهٔ خبر: 111068 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

پالایش اطلاعات ۱۲۱ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان همدان

جلسه شورین 1 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد: تا کنون اطلاعات بیش از ۱۲۱ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پالایش شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،" همدان"، چهارمین جلسه بررسی طرح آماده سازی و تفصیلی اراضی ۶۸۰ هکتاری شورین جهت احداث واحدهای نهضت ملی مسکن با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان ، فرماندار همدان ، مدیر کل دفتر فنی استانداری و نمایندگان دستگاه‌های خدمات رسان برگزار شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در این جلسه بیان کرد: از مجموعه ۶۸۰ هکتار اراضی شورین مساحتی در حدود ۱۰۰ هکتار برای فاز اول احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی جداسازی و تلاش شده طرحی انسان محور با محیطی پویا و نشاط آور برای اسکان همشهریان در نظر گرفته شود.

عزیزاله یوسفی ادامه داد: اطلاعات بیش از ۱۲۱ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن پالایش شده است و ۳۰ درصد باقی مانده پالایش ها مربوط به شهرهایی است که متولی پالایش آن بنیاد مسکن است.

وی در پایان یادآورشد: پس از تصویب طرح آماده سازی اراضی همدان در اولین کمیسیون ماده پنج و با تحویل زمین به کارگزار و سازنده ساختمان ها عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی آغاز می گردد.

فرماندار شهرهمدان نیز در این جلسه گفت: باید به مهندس یوسفی برای تحول در پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن و انتخاب مشاور توانمند بومی برای اراضی شورین تبریک گفت و امیدواریم این طرح به عنوان پایلوت و الگو مورد استفاده قرار بگیرد.