شناسهٔ خبر: 111114 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان انجام می‌شود؛

آغاز عملیات اجرایی ۳۸۱۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان/ افتتاح پروژه بهسازی، لکه‌گیری و آسفالت ۲۸۰ کیلومتر در شهرستان مبارکه

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی امروز در سفر به استان اصفهان ضمن بازدید از روند اجرای طرح‌های عمرانی حوزه‌های مسکن و حمل و نقل، چندین پروژه زیرساختی را در اصفهان و سایر شهرهای استان افتتاح خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی امروز پنجشنبه ۲۶ خردادماه در سفری به استان اصفهان ضمن بازدید از چندین طرح عمرانی در حوزه‌های مسکن و حمل و نقل، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت برخی از پروژه‌های در حال بهره‌برداری استان قرار می‌گیرد.

بازدید از محله همت آباد و پروژه مسکن این محله که از پروژه‌های نمونه کشوری در حوزه بازآفرینی شهری است، از برنامه‌های اولیه سفر قاسمی به اصفهان در صبح امروز است.

بازدید از قطار سریع‌السیر تهران  - اصفهان و آغاز عملیات اجرایی ۳۸۱۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان، دیگر برنامه‌های صبح امروز وزیر راه و شهرسازی را شامل می‌شود.

وی همچنین بعد از ظهر امروز از روند اجرایی پروژه مبارکه بروجن (بتن غلطکی) بازدید خواهد کرد و در ادامه پروژه بهسازی و لکه‌گیری و آسفالت ۲۸۰ کیلومتر در شهرستان مبارکه را افتتاح خواهد کرد.

قاسمی در ادامه و پس از حضور در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی، از کارخانه ریسباف بازدید می‌کند و با حضور وی جلسه شورای اداری استان اصفهان نیز تشکیل خواهد شد.

بازدید از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، پروژه کنار گذر شرق اصفهان و بازدید از طرح ۱۰۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شاهین‌شهر، از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان است.