شناسهٔ خبر: 111150 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

درخواست از رئیس جمهوری برای پشتیبانی از تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان

سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: از رئیس جمهوری برای پشتیبانی از تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان، درخواست توجه و پشتیبانی و حمایت ویژه داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی که به اصفهان سفر کرده است، در جریان بازدید از پروژه قطار سریع السیر تهران  - قم - اصفهان، از تعیین تکلیف پاره‌ای مسائل فنی مربوط به این پروژه ظرف چند هفته آینده خبر داد.

وی گفت: آن دسته از مسائلی هم که به خارج از وزارتخانه برمی‌گردد مثل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بانک مرکزی، پیگیری کرده‌ایم.اخیرا مکاتبه‌ای با روسای این دو سازمان داشته‌یام و تلاشمان این است که با حضور رئیس جمهوری در استان، یک حمایت و پشتیبانی جدی از ناحیه ایشان نسبت به این پروژه داشته باشیم.

قاسمی افزود: از معاون اول رئیس جمهور هم درخواست خواهیم کرد تا جلسه‌ای را با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف دست‌اندرکار برای پیگیری جدی این پروژه ترتیب دهند و ما به یک تصمیم واحد در این رابطه برسیم.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: اقدامات مفصلی تاکنون در این پروژه انجام شده و کار هم در نوع خودش جدید است و فکر نمی‌کنم مخالفتی با ادامه جدی پروژه تا بهره‌برداری کامل از آن وجود داشته باشد.