شناسهٔ خبر: 111173 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در بازدید نمایندگان سازمان مدیریت بحران از روند اجرایی پروژه لایروبی خلیج گرگان اعلام شد؛

۱۰۰ میلیارد تومان برای لایروبی کانال‌های ارتباطی خلیج گرگان به دریا اختصاص یافت

بازدید سرپرست معاونت پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران از روند اجرایی پروژه لایروبی خلیج گرگان سرپرست معاونت پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای لایروبی کانال‌های ارتباطی خلیج گرگان به دریا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رسول حسام سرپرست معاونت پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور به همراه هیئتی از روند اجرایی پروژه لایروبی خلیج گرگان بازدید کرد.

الله یار اسعدی مدیر بنادر و دریانوردی گلستان که در این بازدید نمایندگان اعزامی از سازمان مدیریت بحران کشور را همراهی می‌کرد، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان گلستان و دستورات اجرایی رییس جمهور، لایروبی خلیج گرگان آغاز شد و تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت بحران کشور صورت گرفت.

وی افزود: تجهیزات و ماشین‌آلات قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)   هم اکنون در منطقه حضور دارند و در حال احداث عملیات دایک در کانالهای ارتباطی خلیج به دریا هستند.

اسعدی گفت: بیش از ۶ بیل مکانیکی جهت احداث دیواره دایک در کانال آشور مشغول فعالیت هستند.

۱۰۰ میلیارد تومان برای لایروبی کانال‌های ارتباطی خلیج گرگان به دریا اختصاص یافت

سرپرست معاونت هماهنگی، پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور هم طی این بازدید اعلام کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان مدیریت بحران کشور برای لایروبی کانال‌های ارتباطی خلیج گرگان  به دریا به سازمان بنادر و دریانوردی اختصاص یافت.

حسام افزود: این اعتبار توسط اخذ قرارداد با پیمانکار قرارگاه خاتم الانبیاء در حال روند اجرایی عملیات است.