شناسهٔ خبر: 111178 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در پیامی از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام شد ؛

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از اقدام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی

وزیر امضاء وزیر راه و شهرسازی در پیامی از اقدامات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب درسال ۱۴۰۱ و انتشار «فراخوان دعوت از شرکت‌های دانش بنیان فعال در صنعت فرودگاهی و هوانوردی» تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در پیامی از اقدامات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۱ و با هدف بهره گیری از توان علمی، تخصصی و محصولات فناورانه و دانش بنیان  ایرانی و انتشار «فراخوان دعوت از شرکت‌های  دانش بنیان فعال در صنعت فرودگاهی  و هوانوردی» تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح شده است:

 اتکا به توان داخلی  کلید حل مشکلات کشوراست. با تقدیر ازاقدام شرکت فرودگاه‌ها  و ناوبری هوایی ایران، پیرو تاکیدات قبلی، سایر ارکان وزارت راه و شهرسازی نیز موظف به انجام «اقدامات عملیاتی » درزمینه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بوده و باید گزارش آن را به صورت دوره ای ارائه کنند.

گفتنی است شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از کلیه شرکت‌های دانش بنیان، پژوهشکده ها، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری فعال و توانمند در حوزه تولید و عرضه محصولات فرودگاهی و هوانوردی دعوت به همکاری کرد.