شناسهٔ خبر: 111234 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای پیگیری و تسریع و تحقق مصوبات شورای مسکن انجام شد:

سفر یک روزه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به فیروزکوه

جلسه فیروزکوه سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از سفر یک روزه به فیروزکوه و جلسات مشترک با فرماندار و شهرداران این شهرستان به جهت حل و فصل مشکلات سایت مسکن مهر دشت ناصر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ امیرحسین آزاددوار سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل گفت: پیرو تسریع در تحقق دستورات استاندار تهران در جلسه نودم شورای مسکن جلسه جهت تحقق خدمت رسانی شایسته به سایت مسکن مهر دشت ناصر فیروزکوه، آماده سازی و محوطه سازی این سایت ، تعیین تکلیف اراضی و واحدهای تجاری برگزار شد.

آزاد دوار ادامه داد: تحویل کامل سایت به شهرداری فیروزکوه مطابق با برنامه پیشنهادی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران سرفصل مذاکرات بود که توافقاتی نیز حاصل شد.

وی افزود: همچنین مذاکراتی نیز درخصوص آخرین وضعیت راه های مواصلاتی فیروزکوه- سمنان و کمربند شمالی تهران – قائم شهر به عمل آمد که توسط شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور در حال احداث است.

آزاد دوار همچنین از ارائه گزارشی درخصوص آخرین اقدامات ایمن سازی محور فیروزکوه- گرمسار توسط راه و شهرسازی استان تهران در جلسه با فرماندار فیروزکوه خبر داد.