شناسهٔ خبر: 111242 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان در خصوص مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی رتبه دوم کشوری را دارد

شورای حمل و نقل استان زنجان مردانیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طی دو سال اخیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در خصوص مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان )،رضا خواجه‌ای در جلسه شورای هماهنگی امور حمل و نقل استان، با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از سال ۸۴ طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی را آغاز کرده است، گفت: طی دو سال اخیر اعتبارات خوبی در این بخش ابلاغ شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۵ درصد از واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طی دو سال اخیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در خصوص مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

خواجه‌ای، به اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان که توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: سه پروژه در شهرستانهای خدابنده، صائین قلعه و سلطانیه در دست طراحی است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نهایی شده است، بیان داشت: اجرای هزار و ۲۰۳ واحد مسکونی شروع شده و در نهایت ۴۹۵ واحد در اجرای فونداسیون قرار دارد و ۲۴۳ واحد هم در اجرای اسکلت است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان، با بیان اینکه پروژه ۳۶۸ گلشهر شهر زنجان هم توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود، تصریح کرد: این پروژه با روند خوبی جلو می‌رود و بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.