شناسهٔ خبر: 111298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خبر داد:

پاسخگویی به ۲۶ تماس مردمی در قالب اجرای طرح طوس در استان

طرح طوس معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از پاسخگویی به ۲۶ تماس مردمی در قالب اجرای طرح طوس در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری گفت: از آغاز اجرای طرح طوس همزمان با دهه کرامت (۱۱ خرداد)  تاکنون، ۲۶ تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ استان برقرار شده است و مردم مشکلات راه های مواصلاتی را از این طریق گزارش داده اند.

وی افزود: عمده موارد گزارش شده در تماس های مردمی در خصوص نبود چراغ چشمک زن، کمبود روشنایی در جاده ها، کم عرض بودن جاده، وجود گازوئیل در محور، تجاوز به حریم راه، عیب تابلوها و علائم، وجود چاله در برخی نقاط و نبود تابلو و علائم در محورهای استان بوده است.

وی با تاکید بر این که گشت های راهداری بلافاصله پس از اعلام گزارش های مردمی در محل حضور می یابند و نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام می کنند، اظهارکرد: شبکه همیاران مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع(طوس) با هدف ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری و اولویت دهی به نیازهای ضروری تامین ایمنی راه ها و افزایش رضایتمندی کاربران جاده ای ایجاد شده است.

مشتری افزود: اجرای طرح طوس در محورهای خراسان شمالی ادامه دارد و کاربران جاده ای می توانند مشکلات ایمنی راه های استان را به سامانه ۱۴۱ گزارش دهند.