شناسهٔ خبر: 111300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:‌

۴۵ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی از ابتدای سال

بازدید از مجتمع ها خدماتی رفاهی خراسان جنوبی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از انجام ۴۵ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان از ابتدای سال خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی ، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: توسط کمیته ویژه نظارت بر مجتمع ها از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۴۵بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۳۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌های مواصلاتی استان فعال است که ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها و واحدهای اقامتی و پذیرایی بین راهی بازدید می‌ شود.

جلال زاده تصریح کرد: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه‌ها ، سرویس‌های بهداشتی ، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه ، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد .

وی یادآور شد: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه های پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱و ۳۰۰۰۷۰۷۰ مطرح کنند .