شناسهٔ خبر: 111399 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اعلام کرد:‌

آغاز ساخت ۲۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در خرم آباد

نهضت ملی مسکن لرستان.jpg ساخت ۲۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در خرم آباد آغازشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در مراسم آغاز ساخت ۲۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کوی آبشار خرم آباد گفت: بزودی  ۲ هزار واحد مسکونی دیگر نیز در سایت پشته خرم آباد ساخته خواهد شد.  
وحید کرم الهی افزود: به زودی ۵ هزار واحد  وارد فاز عملیات ساختمانی و اجرای فونداسیون خواهد شد.

وحید کرم‌الهی  اضافه کرد: تاکنون ۳۳۹ هکتار زمین برای احداث ۸۰۰۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در لرستان تأمین شده است.

رضا پیامنی معاون مسکن و باز آفرینی شهری استان نیز گفت: بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر در دست احداث داریم که از این تعداد ۸  هزار واحد مسکونی در مرحله آماده سازی هستند.

مدیر عامل بانک مسکن استان لرستان نیز با اشاره به پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به هر واحد مسکونی با باز پرداخت ۲۰ ساله گفت: در استان لرستان ۱۶۸ طرح در قالب ۲ هزار و ۳۸۱ واحد داشتیم که مبلغ  ۸ هزار میلیارد تومان برای آن‌ها انعقاد قرار داد کردیم.

 داریوش عالی پور افزود: از این مقدار تا کنون ۳ هزار و ۵۵۱ میلیارد تومان تا کنون پرداخت شده است.

در فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن نزدیک به ۷۱۵ واحد مسکونی در خرم آباد در حال ساخت است که تا کنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

علی صارمی مجری این طرح گفت: اگر متقاضیان و بانک مسکن همکاری کنند تا شهریور سال آینده این واحدها به بهره برداری خواهند رسید.