شناسهٔ خبر: 111409 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تکذیب ادعای روزنامه اعتماد با عنوان "عقب نشینی دولت از کلیدی ترین وعده خود"

ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در دو مرحله و طی ۴ سال انجام می‌شود

تکذیبیه وزیر راه و شهرسازی بر اساس وعده داده شده دولت که بارها بر اجرای آن تأکید شده است، اعلام کرد: ساخت ۴ میلیون واحد در دو مرحله و طی ۴ سال انجام می‌شود که به‌زودی آغاز ساخت ۲ میلیون واحد مرحله اول تکمیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی انتشار محتوای کذب روزنامه اعتماد مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی جوابیه ای را به شرح زیر صادر و برای این روزنامه ارسال کرد.

جناب آقای بهروز بهزادی

مدیر مسئول محترم روزنامه اعتماد

با سلام و احترام

بدین وسیله پیرو انتشار مطلبی در روزنامه  اعتماد با عنوان "عقب نشینی دولت از کلیدی ترین وعده خود" به تاریخ 28/3/1401، طبق ماده 23 قانون مطبوعات توضیحات زیر برای انتشار ارسال می‌شود.

خواهشمند است طبق قانون ذکر شده دستور فرمایید مطالب ارائه شده به منظور تنویر افکار عمومی منتشر شود.

روزنامه اعتماد با محتوایی  را با عنوان "عقب نشینی دولت از کیلدی ترین وعده خود" منتشر کرده است که اساسا این عنوان کذب و خلاف واقع بوده و با وجود توضیحات و انتشار خبر صحیح در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در روز 27 خرداد 1401 و در گروه های خبری، انتشار این محتوای کذب جای تأمل دارد.

به اطلاع خوانندگان محترم این روزنامه می رساند رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی بر اساس وعده داده شده دولت که بارها بر اجرای آن تأکید شده است، اعلام کرد: ساخت ۴ میلیون واحد در دو مرحله و طی ۴ سال انجام می‌شود که به‌زودی آغاز ساخت ۲ میلیون واحد مرحله اول تکمیل می‌شود.

بخشی از برنامه سفر استانی اصفهان آغاز عملیات اجرایی بیش از 3800 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن بود و تاکنون حدود ۵ میلیون و 400 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که تا پایان خرداد ماه پالایش شرایط متقاضیان انجام می شود.