شناسهٔ خبر: 111448 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قالب اجرای طرح طوس صورت گرفت؛

پاسخگویی به ۴۵۷ تماس مردمی در خراسان جنوبی طی یک ماهه گذشته

محمد فدوی.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از پاسخگویی به ۴۵۷ تماس مردمی در قالب اجرای طرح طوس از ابتدای عملیاتی شده آن خبرداد


به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی ، فدوی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح طوس در سطح استان از ۱۱ خرداد همرمان با آغاز دهه کرامت در استان اجرا شد که تعداد تماس ها با سامانه ۱۴۱ از ابتدای طرح ۳۳۳۶ تماس بوده که ۴۵۷ مورد آن به اپراتور متصل و پاسخگویی داده شد.

وی افزود: ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری، اولویت دهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راه‌ها، افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و نظارت مردمی از اهداف مهم این طرح است.

فدوی ادامه داد: تماس های مردمی در خصوص طرح مشکلات جاده ای مرتبط با طرح طوس از جمله لکه‌گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در راه‌ها، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلوهای ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه‌ها، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علایم در پیچ های تند فاقد علایم کافی بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: گشت های راهداری بلافاصله پس از اعلام گزارش های مردمی در محل حضور می یابند و نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام می کنند.

فدوی یادآور شد: اجرای طرح طوس در محورهای استان ادامه دارد و کاربران جاده ای می توانند مشکلات ایمنی راه های استان را به سامانه ۱۴۱ گزارش دهند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در ۱۱ شهرستان استان با حضور ۲۱۵ راهدار و بیش از ۱۸۶ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در حال اجرا است.