شناسهٔ خبر: 111511 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نشست هم‌اندیشی مدیران حوزه پیمان و رسیدگی برگزار شد

ایجاد شفافیت در حوزه انعقاد و انتشار متن قراردادها

مصاحبه اسلامیان نشست هم‌اندیشی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با مدیران کل حوزه پیمان و رسیدگی در سازمان‌های تابعه این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست هم‌اندیشی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با مدیران کل حوزه پیمان و رسیدگی، با هدف تبیین جایگاه ادارات کل پیمان و رسیدگی، ارائه راهکارهای اجرایی در تحقق انضباط مالی و شفافیت در قراردادها و ایجاد بانک اطلاعاتی در خصوص انواع و اقسام قراردادهای پیمانکاری و مشاوره‌ای برگزار شد.

در این نشست هم‌اندیشی هر یک از مدیران ادارات پیمان و رسیدگی سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی به ارائه توضیحاتی درباره وظایف و همچنین فعالیت‌های حوزه زیرمجموعه خود پرداختند.

آنها همچنین پیشنهادهایی برای بهبود شرایط موجود با هدف ایجاد شفافیت در قراردادهای منعقده ارائه کردند.

در این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی هم از پیگیری نکات مطرح شده در جلسه امروز خبر داد و گفت: قراردادهای وزارت راه و شهرسازی حتما به عموم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اسلامیان همچنین با اشاره به تعامل مناسب بین معاونت متبوعش و ادارات کل پیمان و رسیدگی سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی، اظهار امیدواری کرد با ایجاد شفافیت در حوزه انعقاد و انتشار متن قراردادها، بسیاری از مشکلات این حوزه برطرف شود.